Specjalizuję się w content marketingu, dlatego najczęściej współpracuję z agencjami reklamowymi, dzięki którym pisałem już o opłatach drogowych w Niemczech, najlepszych płytach indukcyjnych czy super bezpiecznych drukarkach dla największych światowych marek. Teksty znaleźć można m.in. na WP Tech, Gazeta.pl, czy dziennik.pl.
Poza artykułami eksperckimi czy poradnikami mam w dorobku opisy produktów do sklepów internetowych i firmowe broszury. Współpracuję również bezpośrednio z markami potrzebującymi treści na bloga lub serwisy zewnętrzne.
Jaka tematyka jest moją ulubioną? W mojej pracy najbardziej cenię sobie nieustanną styczność z zupełnie odrębnymi zagadnieniami, a co za tym idzie, możliwość poszerzania swoich horyzontów. Dlatego moim ulubionym elementem procesu powstawania tekstu jest research, zgłębienie tematu, by móc właściwie go zaprezentować.